Gratis, Brandverse Ödülleri’nde Mağazalar kategorisinde altın ödül kazandı
Gratis, Brandverse Awards’ın SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde Mağazalar kategorisinde yine altın ödülün sahibi oldu.
Şirketten yapılan açıklamaya göre Gratis, sosyal medyadaki başarısını 7. kez aldığı altın ödülle taçlandırdı.
Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle düzenlenen Brandverse Ödülleri’nin sahipleri Hilton İstanbul Bomonti Otel’de düzenlenen ödül töreninde açıklandı.
Ödül kapsamında; Brandverse Ödülleri’nin SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nde 50 binden fazla sosyal medya marka hesabı, SocialBrands Sosyal Medya Marka İndeksi’ne göre tamamen analitik olarak analiz edildi.
1 Nisan 2022 – 1 Nisan 2023 döneminde markaların sosyal medya hesaplarındaki takipçi sayıları, takipçi artışları, paylaşılan mesaj sayıları, mesaj türleri gibi birçok farklı veri değerlendirildi. elde edilen etkileşim ve etkileşim türleri.
Araştırma şirketi Deloitte Türkiye’nin de uzmanlığıyla dahil olduğu süreç sonucunda sosyal medya ve dijital kısımdan marka deneyimine kadar pek çok kategoride ödüller verildi.
Sosyal medya yönetimi ile ön plana çıkarak tüketicilerin beğenisini kazanmaya devam eden Gratis’i 2023 prestijiyle Instagram’da 3,7 milyon, Facebook’ta 2,1 milyon ve Tiktok’ta 300 bine yakın kişi takip ediyor.